22 Mart 2016 Salı

Dedektif Sizce Bu Sonuca Nasıl Varmıştır ?

 Dedektif Sizce Bu Sonuca Nasıl Varmıştır ?
 Fuat ve Fatma Kaya çiftinin kapısı pir pazar akşamı geç saatte hızlı hızlı çalınır. Fuat kapıyı açtığında karşısında kendisini Dedektif Murat olarak tanıtan bir adam durmaktadır. Dedektif: "Çok üzgünüm ama kayınbiraderiniz bugün öğleden sonra vahşi bir biçimde öldürülmüş olarak bulundu." der. Fuat sarsılmıştır." Aman Tanrım! Zavallı Sinan...ona böylesine aşağılık bir şeyi kim yapmış olabilir? Karım duyduğunda mahvolacak." diyerek karısını uyandırmaya gider. Haberi duyunca şok geçiren Fatma kendini yerden yere atmaya başlar. Fuat bir doktor çağırır. Kadına sakinleştirici iğne yapılır. Dedektif, acılı ailenin yarın karakola gelmelerini ister. Ertesi gün, Fuat ve Fatma karakola giderler. Dedektif: "Kuşkulandığınız bir var mı ?" diye sorar ve ekler: "Maktul kesinlikle katilini tanıyordu." Fuat Fatma’ya baktı. Gözyaşlarını tutamayan Fatma: "Kız kardeşimin kocası Kemal var. Acayip bir adamdır ve bir tartışmada kardeşimi tehdit etmişti. Ama Kemal diğer kardeşim Özgür ile çok samimidir." Fuat: "Bir de Mehmet Amca var. Her zaman Sinan`ın kendisini öldürüp paralarını alacağını söylerdi. Ayrıca, kuzen Cihan, Sinan`a çok borçluydu ve Sinan bu yüzden sık sık Cihan`ı tehdit ederdi." diye ekler Dedektif sağolun yeterince aydınlandım.Ve, Fuat Kaya sizi Sinan`ı öldürmekten tutukluyorum." der.

 Dedektif sizce bu sonuca nasıl varmıştır ?


Cevap: Fuat kendini daha ilk anda ele vermiş. Dedektif kapıdayken ölenin ismini vermedi ki. Madem Fatma'nın birden fazla erkek kardeşi var Fuat ölenin Sinan olduğunu hemencecik nerden anladı.

Dedektif Sizce Bu Sonuca Nasıl Varmıştır ? Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Ve Bildin

6 yorum

para para para vurgusundan mı acep :) Daha açılamadım ben ama yaaa, beynim pek çalışmıyor... açıklamaların geldiği adrestendir herhalde, suçlu psikolojisi :)))

Olabilir şuanlık bilemeyeceğim ^_^ Cevabı Yakında yayınlayacağım :)

Şu anlık söylemeyeceğim de bari cevabı biliyorsun ki ama :P çok mu uzağım :)))

ben buldum :( ama cevabını kendım bulamadıgım ıcın ınternetten baktım uyuyorum resmen benden dedektıf olmazmıs :D

Cevap çok dikkat istiyor, öyle değil mi? :D

Yorumlarında Smile Kullanmayı Sever misin?
Cevabından Emin misin?